Skip to content
Sale

Penapis Air Luar SHINE+

Rated 0 out of 5
(be the first to review)

Original price was: RM189.00.Current price is: RM79.00.

Feed Water Pressure (psi): 15-80
Flow Capacity (L/H): 3,500 – 4,500
Dimensi (diameter x H) mm: 127 x1,054
Berat Bersih (kg): 7.36
Jenis tapisan: 0.01 micron ultra-filtration membrane

Belian: RM 2,250 / Sewa Beli: R̶M̶1̶8̶9̶ RM79

Category:

Description

Penapis Air Luar Outdoor Filter Shine Plus SK Magic ini membantu isi rumah untuk mendapatkan bekalan air yang bersih dan ditapis ke seluruh rumah.

Andai kata kawasan rumah mempunyai air yang berkarat dan berwarna kuning, dan juga masalah air berbau, Shine Plus sesuai untuk anda! Kini tiada lagi baju menjadi kuning akibat air kotor apabila dibasuh dan tiada lagi anak-anak selalu ulang alik hospital kerana bekalan air kotor.

Shine Plus SK Magic ini ringan dan mudah dipasang. Dan bahagian luarnya diperbuat daripada 304 Stainless Steel iaitu bahan anti karat. Dan juga air akan ditapis sehingga 0.01 micron sehingga halus menyingkirkan 99.99& bendasing seperti bau, klorin, kuman, bakteria, habuk dan pepejal.

CIRI HEBAT

304 STAINLESS STEEL: Bahagian luar penapis mempunyai stainless steel yang bersifat anti karat dan tahan lama dan sesuai digunakan kawasan luar rumah.

0.01 MICRON ULTRA FILTRATION MEMBRANE: menjadikan ia tapisan yang kuat sehingga sekecil-kecil zarah dan menyingkirkan 99.99& bendasing seperti bau, klorin, kuman, bakteria, habuk dan pepejal

PDPF MEMBRANE SYSTEM: PDPF merupakan sistem terbaru dan boleh beroperasi pada suhu yang tinggi dan lebih tahan lama berbanding tradisional PVC filter.

HIGH WATER SUPPLY: Membekalan air bersih setinggi 4,500L/H cukup utuk penggunaan satu rumah tidak mengira saiz rumah apa.

AUTOMATIK FLUSHING SYSTEM: air ditapis oleh produk automatik akan dikeluarkan secara berkala supaya produk dapat diselenggara secara automatik dan akan bertahan lebih lama.

Reviews

There are no reviews yet.

Leave a customer review

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back To Top
JIMAT RM200 + PEMASANGAN PERCUMA!